POLITYKA PRYWATNOŚCI
w zakresie wykonywania obowiązków informacyjnych z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
Świat Nieruchomości Sp. z o.o.,
adres: 00-105 Warszawa, ul.Twarda 18,
KRS: 0000713796, REGON: 369277856, NIP: 5252736482
Klauzula dla Kontrahentów
na mocy art. 13 RODO (podawana w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą)
Szanując Państwa prywatność oraz dbając o to, aby wiedzieli Państwo jak przetwarzane są Państwa dane osobowe, przedstawiamy zestaw najważniejszych informacji związanych z Rozporządzeniem UE 2016/679, zwanym ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych
(„RODO”):
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Świat Nieruchomości Sp. z o.o., adres: 00-105 Warszawa, ul.Twarda 18, e-mail: info@first-estate.pl, firma wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000713796, firma posiada nadane numery ewidencyjne: REGON: 369277856 , NIP: 5252736482.
CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Informujemy, że Państwa dane osobowe przetwarzane mogą być przetwarzane w celach opisanych poniżej, a zakres niezbędnych danych, które będziemy pozyskiwać to: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres prowadzenia działalności gospodarczej, adres do doręczeń, e-mail, nazwa
żytkownika, data rejestracji, NIP, informacje o zamówieniach, adres IP, informacje o urządzeniu,
a) zawarcia i wykonania umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie niezbędne jest do podjęcia działań przed zawarciem umowy i wykonana umowy.
b) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze w związkuz prowadzeniem dokumentacji księgowej i podatkowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wynikających z ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych,
c) windykacji należności, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest utrzymanie płynności finansowej,
d) dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest obrona interesów i dbania o dobre imię,
e) rozpatrywanie i składanie reklamacji, wniesionych skarg, wniosków oraz innych uwag dotyczących współpracy w związku z wykonywaną umową na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dbanie o jakość świadczonych usług oraz wywiązywanie się z postanowień umowy
CZAS PRZEZ JAKI BĘDZIEMY PRZETWARZAĆ DANE OSOBOWE
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez następujący okres:
a) dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia oraz wykonania umowy, rozpatrywania reklamacji lub pozostałych wniosków kontrahenta, związanych z umową o współpracy- do czasu zakończenia umowy o współpracy,
b) dane osobowe wynikające z dokumentacji podatkowej- maksymalnie 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku,
c) dane osobowe przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami- do czasu przedawnienia roszczeń,
d) dane osobowe przetwarzane w celu windykacji należności- do momentu pełnego rozliczenia.
KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH
Odbiorcami danych mogą być podmioty z następujących kategorii:
a) współpracujący z administratorem podmioty świadczące usługi doradcze i prawne,
b) podmioty upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności sądy
i organy państwowe);
c) podmioty świadczące usługi informatyczne oraz hostingu poczty elektronicznej i strony internetowej działające na zlecenie administratora,
d) podmioty świadczące usługi pocztowe oraz kurierskie działające na zlecenie administratora,
e) banki oraz pozostałe instytucje finansowe w związku z realizacją należności w ramach umowy
f) podmioty świadczące usługi księgowe i rachunkowe na rzecz administratora,
g) partnerzy, współpracujący z Administratorem, w tym deweloperzy, doradcy kredytowi, kancelarii notarialne, w celu realizacji zamówionej usługi pośrednictwa, zawarcia umowy rezerwacyjnej, deweloperskiej lub innej związanej z zakupem nieruchomości
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA
W związku z tym, że przetwarzamy Państwa dane osobowe, mają Państwo prawo do:
1) żądania dostępu do swoich danych osobowych,
2) żądania sprostowania swoich danych osobowych,
3) żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
4) przenoszenia danych osobowych (które przetwarzanie są na podstawie umowy).
PRAWO SPRZECIWU
Ponadto przysługuje Państwu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO.
PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI
Jeżeli uznają Państwo, że Państwa dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, https://www.uodo.gov.pl/).
INFORMACJA CO DO WYMOGU LUB DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCHORAZ KONSEKWENCJACH ICH NIEPODANIA
W zakresie przetwarzania danych osobowych w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, obowiązek podania danych jest wymogiem ustawowym. W przypadku pozostałych celów podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy, czy prawidłowego świadczenia usług.
Klauzula dla reprezentantów Kontrahentów
na mocy art. 13 RODO (podawana w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą)
Szanując Państwa prywatność oraz dbając o to, aby wiedzieli Państwo jak przetwarzane są Państwa dane osobowe, przedstawiamy zestaw najważniejszych informacji związanych z Rozporządzeniem UE 2016/679, zwanym ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych
(„RODO”):
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Świat Nieruchomości Sp. z o.o., adres: 00-105 Warszawa, ul.Twarda 18, e-mail: info@first-estate.pl, firma wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000713796, firma posiada nadane numery ewidencyjne: REGON: 369277856 , NIP: 5252736482
CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Informujemy, że Państwa dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach:
a) zawarcia i wykonania umowy oraz nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kontrahentem, którego reprezentuje dana osoba, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dążenie do zawarcia i prawidłowej realizacji umowy
b) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze w związku z prowadzeniem dokumentacji księgowej i podatkowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wynikających z ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych,
c) windykacji należności, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest utrzymanie płynności finansowej
d) dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest obrona interesów i dbania o dobre imię
e) rozpatrywanie i składanie reklamacji, wniesionych skarg, wniosków oraz innych uwag dotyczących współpracy w związku z wykonywaną umową z kontrahentem, którego reprezentuje dana osoba na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dbanie o jakość świadczonych usług oraz wywiązywanie się
z postanowień umowy.
CZAS PRZEZ JAKI BĘDZIEMY PRZETWARZAĆ DANE OSOBOWE
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez następujący okres:
a) dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia oraz wykonania umowy, rozpatrywania reklamacji lub pozostałych wniosków kontrahenta, związanych z umową o współpracy- do czasu zakończenia umowy o współpracy,
b) dane osobowe wynikające z dokumentacji podatkowej- maksymalnie 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku,
c) dane osobowe przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami- do czasu przedawnienia roszczeń,
d) dane osobowe przetwarzane w celu windykacji należności- do momentu pełnego rozliczenia.
KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH
Odbiorcami danych mogą być podmioty z następujących kategorii:
a) współpracujący z administratorem podmioty świadczące usługi doradcze i prawne,
b) podmioty upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności sądy
i organy państwowe);
c) podmioty świadczące usługi informatyczne oraz hostingu poczty elektronicznej i strony internetowej działające na zlecenie administratora,
d) podmioty świadczące usługi pocztowe oraz kurierskie działające na zlecenie administratora,
e) banki oraz pozostałe instytucje finansowe w związku z realizacją należności w ramach umowy
f) podmioty świadczące usługi księgowe i rachunkowe na rzecz administratora,
g) partnerzy, współpracujący z Administratorem, w tym deweloperzy, doradcy kredytowi, kancelarii notarialne, w celu realizacji zamówionej usługi pośrednictwa, zawarcia umowy rezerwacyjnej, deweloperskiej lub innej związanej z zakupem nieruchomości
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA
W związku z tym, że przetwarzamy Państwa dane osobowe, mają Państwo prawo do:
1) żądania dostępu do swoich danych osobowych,
2) żądania sprostowania swoich danych osobowych,
3) żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
PRAWO SPRZECIWU
Ponadto przysługuje Państwu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO.
PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI
Jeżeli uznają Państwo, że Państwa dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
https://www.uodo.gov.pl/ ).
INFORMACJA CO DO WYMOGU LUB DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH ICH NIEPODANIA
W zakresie przetwarzania danych osobowych w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, obowiązek podania danych jest wymogiem ustawowym. W przypadku pozostałych celów podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy, czy prawidłowego świadczenia usług.
Klauzula dla osób będących potencjalnymi kontrahentami/klientami bądź osobami występującymi w imieniu potencjalnych kontrahentów/klientów
na mocy art. 13 RODO (podawana w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą)
Szanując Państwa prywatność oraz dbając o to, aby wiedzieli Państwo jak przetwarzane są Państwa dane osobowe, przedstawiamy zestaw najważniejszych informacji związanych z Rozporządzeniem UE 2016/679, zwanym ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (
„RODO”):
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Świat Nieruchomości Sp. z o.o., adres: 00-105 Warszawa, ul.Twarda 18, e-mail: info@first-estate.pl, firma wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000713796, firma posiada nadane numery ewidencyjne: REGON: 369277856 , NIP: 5252736482
CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH
Informujemy, że Państwa dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach:
a) nawiązywania relacji z potencjalnym kontrahentem bądź osobami działającymi w imieniu potencjalnych kontrahentów, w tym również składanie ofert i zapytań ofertowych, jak również prowadzenie pozostałych działań mających na celu nawiązywanie wszelkich kontaktów biznesowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dążenie do wyboru najkorzystniejszej oferty na dostawę usług i towarów jak również dbanie o interes Administratora,
b) dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest obrona interesów Administratora.
CZAS PRZEZ JAKI BĘDZIEMY PRZETWARZAĆ DANE OSOBOWE
Państwa dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia kontaktów z potencjalnym kontrahentem a po zrealizowaniu celu pierwotnego dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń lub do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu.
KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH
Odbiorcami danych mogą być podmioty z następujących kategorii:
a) podmioty świadczące usługi informatyczne (w tym dostawcy hostingu poczty elektronicznej),
b) współpracujący z administratorem adwokaci, radcowie prawni, oraz inne podmioty świadczące usługi doradcze i prawne;
c) podmioty świadczące usługi pocztowe oraz kurierskie działające na zlecenie administratora,
d) partnerzy, współpracujący z Administratorem, w tym deweloperzy, doradcy kredytowi, kancelarii notarialne, w celu realizacji zamówionej usługi pośrednictwa, zawarcia umowy rezerwacyjnej, deweloperskiej lub innej związanej z zakupem nieruchomości
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA
W związku z tym, że przetwarzamy Państwa dane osobowe, mają Państwo prawo do:
1) żądania dostępu do swoich danych osobowych,
2) żądania sprostowania swoich danych osobowych,
3) żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
PRAWO SPRZECIWU
Ponadto przysługuje Państwu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO.
PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI
Jeżeli uznają Państwo, że Państwa dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, https://www.uodo.gov.pl/).
INFORMACJA CO DO WYMOGU LUB DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH ICH NIEPODANIA
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne aby Administrator mógł nawiązać relacje z potencjalnym kontrahentem a konsekwencją nie podania danych osobowych będzie brak możliwości wypełnienie powyższych celów w tym nawiązania współpracy.
Klauzula dla osób korespondujących
na mocy art. 13 RODO (podawana w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą)
Szanując Państwa prywatność oraz dbając o to, aby wiedzieli Państwo jak przetwarzane są Państwa dane osobowe, przedstawiamy zestaw najważniejszych informacji związanych z Rozporządzeniem UE 2016/679, zwanym ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych („RODO”):
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Świat Nieruchomości Sp. z o.o., adres: 00-105 Warszawa, ul.Twarda 18, e-mail: info@first-estate.pl, firma wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000713796, firma posiada nadane numery ewidencyjne: REGON: 369277856 , NIP: 5252736482
CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH
Informujemy, że Państwa dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach:
a) zarejestrowania korespondencji wychodzącej i przychodzącej i udzielania odpowiedzi na nadesłaną korespondencję na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, polegającego na wywiązywaniu się z terminowego odpowiadania na pisma, terminowe realizowanie płatności dla kontrahentów, dbania o jakość współpracy
z kontrahentami i innymi zainteresowanymi stronami,
b) dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest obrona interesów Administratora.
CZAS PRZEZ JAKI BĘDZIEMY PRZETWARZAĆ DANE OSOBOWE
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez następujący okres:
a) dane osobowe przetwarzane w celu zarejestrowania korespondencji wychodzącej i przychodzącej
i udzielania odpowiedzi na nadesłaną korespondencję- do czasu załatwienia sprawy będącej przedmiotem korespondencji lub przez okres określony w umowie o współpracy
(w przypadku korespondencji dotyczącej umowy),
b) dane osobowe przetwarzane przez okres dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami- do czasu przedawnienia roszczeń lub do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu.
KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH
Odbiorcami danych mogą być podmioty z następujących kategorii:
a) podmioty upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności sądy
i organy państwowe);
b) podmioty świadczące usługi informatyczne (w tym dostawcy hostingu poczty elektronicznej), pocztowe oraz kurierskie działające na zlecenie administratora,
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA
W związku z tym, że przetwarzamy Państwa dane osobowe, mają Państwo prawo do:
1) żądania dostępu do swoich danych osobowych,
2) żądania sprostowania swoich danych osobowych,
3) żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
PRAWO SPRZECIWU
Ponadto przysługuje Państwu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO.
PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI
Jeżeli uznają Państwo, że Państwa dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, https://www.uodo.gov.pl/).
INFORMACJA CO DO WYMOGU LUB DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH ICH NIEPODANIA
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu rejestracji korespondencji przychodzącej oraz udzielenia odpowiedzi. W przypadku niepodania danych osobowych, nie będzie możliwe załatwienie spraw będących przedmiotem korespondencji.
Klauzula dla kandydatów do pracy
na mocy art. 13 RODO (podawana w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą)
Szanując Państwa prywatność oraz dbając o to, aby wiedzieli Państwo jak przetwarzane są Państwa dane osobowe, przedstawiamy zestaw najważniejszych informacji związanych z Rozporządzeniem UE 2016/679, zwanym ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych („RODO”):
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Świat Nieruchomości Sp. z o.o., adres: 00-105 Warszawa, ul.Twarda 18, e-mail: info@first-estate.pl, firma wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000713796, firma posiada nadane numery ewidencyjne: REGON: 369277856 , NIP: 5252736482
CELE, PODSTAWY PRAWNE ORAZ CZAS PRZETWARZANIA DANYCH
Informujemy, że Państwa dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach:
a) Przeprowadzenie obecnego postępowania rekrutacyjnego wraz z wyborem oferty na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze) w zakresie danych ujętych w art. 221 § 1 i § 2 Kodeksu pracy, do momentu zakończenia rekrutacji,
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO (przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody) w zakresie przekazania pozostałych danych w ofercie przez kandydata do pracy, do czasu wycofania zgody jednakże nie dłużej niż do zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Po tym czasie administrator usunie dane nawet mimo braku wycofania zgody.
- art. 9 ust. 2 lit. a RODO* (przetwarzanie odbywa się na podstawie wyraźnie wyrażonej zgody w oddzielnym oświadczeniu) w zakresie przekazania danych osobowych należących do szczególnych kategorii danych (w tym np. danych o stanie zdrowia) określonych w art. 9 ust. 1 RODO, do czasu wycofania zgody jednakże nie dłużej niż do zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Po tym czasie administrator usunie dane nawet mimo braku wycofania zgody.
b) Przeprowadzenia przyszłych rekrutacji na podstawie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody), do czasu wycofania zgody, jednakże nie dłużej niż 12 miesięcy od momentu udzielenia zgody. Po tym czasie administrator usunie Państwa dane nawet mimo braku wycofania zgody.
KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH
Odbiorcami danych mogą być podmioty z następujących kategorii:
a) podmioty świadczące usługi informatyczne oraz hostingu poczty elektronicznej działające na zlecenie administratora,
a) podmioty świadczące usługi pocztowe oraz kurierskie działające na zlecenie administratora.
b) Podmioty wspierające administratora w rekrutacji (np. agencje rekrutacyjne).
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA
W związku z tym, że przetwarzamy Państwa dane osobowe, mają Państwo prawo do:
1) żądania dostępu do swoich danych osobowych,
2) żądania sprostowania swoich danych osobowych,
3) żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
4) przenoszenia danych osobowych do innego administratora (danych, które przetwarzane są na podstawie zgody)
5) wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać osobiście
w siedzibie Administratora, listownie lub elektronicznie na adres e-mail Administratora: info@first-estate.
PRAWO SPRZECIWU
Ponadto przysługuje Państwu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO.
PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI
Jeżeli uznają Państwo, że Państwa dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
https://www.uodo.gov.pl/ ).
INFORMACJA CO DO WYMOGU LUB DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH ICH NIEPODANIA
Podanie danych osobowych wskazanych w art. 221 Kodeksu pracy jest wymogiem prawnym. Podanie przez Państwa pozostałych danych na gruncie udzielonej zgody jest dobrowolne, a brak ich podania nie będzie rodził negatywnych konsekwencji wobec kandydata do pracy.
Polityka dotycząca wykorzystania cookies
1. Formularz kontaktowy służy wyłącznie do przesłania zapytania. Podanie danych osobowych, a także zgoda na ich przetwarzanie są całkowicie dobrowolne. Przekazane nam dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi.
2. Administrator zapewnia bezpieczeństwo przekazanych danych oraz realizację uprawnień Użytkowników, wynikających z rozporządzenia RODO.
3. KLIENT ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz żądania ich sprostowania lub całkowitego usunięcia lub ograniczenia prawa przetwarzania swoich danych osobowych.
4. ADMINISTRATOR może odmówić usunięcia danych Użytkownika wyłącznie w przypadkach wskazanych przez obowiązujące przepisy.
5. Dane osobowe mogą być przekazane innym podmiotom, jeżeli wynika to z innych przepisów lub prawnych obowiązków Administratora.
6. Dla udzielenia odpowiedzi konieczne jest podanie następujących danych osobowych KLIENTA:
adres e-mail;
7. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie przez okres niezbędny do opracowania i udzielenia odpowiedzi. - po tym okresie są usuwane
8. Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) jeżeli ma zastrzeżenia do przetwarzania jego danych osobowych przez ADMINISTRATORA.
Niniejsza Polityka określa zasady tworzenia, przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika za pomocą plików Cookies w celu zrealizowania drogą elektroniczną usług żądanych przez Użytkownika. Zasady użytkowania cookies oparte są o postanowienia Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne - wraz z późniejszymi zmianami.
I. Informacja ogólna o cookies
1. Administrator w celu świadczenia usług drogą elektroniczną tworzy i przechowuje tymczasowe pliki i uzyskuje dostęp do wybranych informacji w urządzeniach Użytkownika.
2. Cookies - oznacza dane binarne, najczęściej niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach Użytkownika, które są wykorzystywane w językach programowania do sprawniejszej komunikacji serwisu internetowego i użytkownika.
3. Pliki Cookies tworzone na urządzeniach użytkownika mogą pochodzić zarówno z systemu Administratora (t.zw. Cookies własne) jak i też z zewnętrznych programów nadzorujących komunikację w internecie (t.zw. Cookies zewnętrzne np. pochodzące z serwisów Google i innych).
4. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie z Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.
5. Jeżeli użytkownik po zapoznaniu się z niniejszą informacją pozostawi ustawienia aktualnie używanego urządzenia końcowego (w szczególności ustawienia przeglądarki)zezwalające na stosowanie cookies to w myśl art.173 ust.2 użytkownik wyraził zgodę na wykorzystywanie cookies na aktualnie przeglądanej stronie i podstronach.
II. Cele stosowania cookies
1. Ciasteczka i podobne technologie używane są w witrynach internetowych w celu zapewnienia poprawnej transmisji danych pomiędzy połączonymi komputerami. Mają one bardzo szerokie zastosowanie , pomagają dostosować zawartość strony ustawień w komputerze odbiorcy, zapamiętują preferowany wygląd strony, np. ustawiony rozmiar czcionki, zapewniają wykonanie przez użytkownika kilku etapowych czynności (np. dodania artykułu, dokonania zakupu w sklepie internetowym). Ciasteczka mogą też być wykorzystywane do dopasowania wyświetlanych reklam do zainteresowań odwiedzających witryny. Można powiedzieć, że technologia „ciasteczek” jest niezbędna do prawidłowego wyświetlania stron interaktywnych.
2. Oprócz ciasteczek wysyłanych ze strony z która się łączymy, pliki cookies mogą być wysyłane także z serwerów stron, do których się odwołują, np. Google, YouTube czy serwisy społecznościowe jak Facebook, Twitter i inne.
3. Najogólniej możemy podzielić Cookies na dwa typy plików:
cookies sesyjne: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika;
cookies trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
4. W normalnej sytuacji stosowane Cookies są bezpieczne dla użytkownika. Przy prawidłowym ich stosowaniu nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu (jest ograniczony) oraz przypisaną wartość (klucz).
5. Pliki cookies nie gromadzą żadnych danych osobowych, w tym nazwisk i adresów e-mail.
6. Każdy użytkownik może zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w używanej przez siebie przeglądarce, w tym zupełnie wyłączyć możliwość ich zapisywania. Jeśli użytkownik nie wyłącza możliwości zapisywania ciasteczek pochodzących z różnych witryn, oznacza to w praktyce, ze wyraża zgodę na ich zapisywanie i przechowywanie w komputerze.
7. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
8. Sposoby opisujące wyłączenie lub zmianę ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek internetowych:
Google Chrome - domyślne ustawienia przeglądarki Google Chrome zezwalają na przechowywanie cookies. Aby zmienić ustawienia należy:
kliknąć w menu "Ustawienia Google Chrome" i wybrać opcję "Ustawienia";
kliknąć w "Pokaż ustawienia zaawansowane" na dole strony;
wybrać opcję "Ustawienia treści" w opcjach "Prywatność";
wybrać żądane ustawienia;
aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w "Zarządzaj wyjątkami" i wybrać własne ustawienia dla witryn;
aby zatwierdzić zmiany należy kliknąć w przycisk "Gotowe".
Microsoft Internet Explorer - Domyślne ustawienia przeglądarki Microsoft Internet Explorer zezwalają na przechowywanie plików cookies, ale blokują pliki, które mogą pochodzić z serwisów niestosujących polityki prywatności. Aby zmienić ustawienia należy:
kliknąć w menu "Narzędzia" i wybrać "Opcje Internetowe";
wybrać zakładkę "Prywatność";
za pomocą suwaka określić żądany poziom ustawień (najwyższy blokuje cookies całkowicie, najniższy zezwala na przechowywanie wszystkich cookies).
Mozilla Firefox - domyślne ustawienia przeglądarki Mozilla Firefox zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy:
kliknąć w menu "Narzędzia" (w innych wersjach: kliknąć przycisk "Firefox") i wybrać "Opcje";
następnie wybrać zakładkę "Prywatność" i zaznaczyć żądane ustawienia;
aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w "Wyjątki" i wybrać własne ustawienia dla witryn;
zatwierdzić zmiany za pomocą przycisku "OK".
Opera - domyślne ustawienia przeglądarki Opera zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy:
kliknąć w "Preferencje", wybrać opcję "Zaawansowane", a następnie "Ciasteczka";
zaznaczyć żądane ustawienia;
aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy wejść na wybraną stronę internetową, kliknąć na niej prawym przyciskiem myszy, wybrać polecenie "Preferencje dla witryn" i przejść do karty "Ciasteczka" a następnie wprowadzić pożądane ustawienia;
zatwierdzić zmiany za pomocą przycisku "OK".
Safari - domyślne ustawienia przeglądarki Safari zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy:
w menu "Safari" wybrać opcję "Preferencje";
kliknąć ikonę "Prywatność";
zaznaczyć żądane ustawienia;
aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w "Szczegóły" i wybrać własne ustawienia dla witryn.
9. Jeżeli zdecydujesz się na odrzucenie wszystkich ciasteczek, nie będzie możliwe korzystanie z niektórych treści treści i usług udostępnianych w naszych witrynach, w szczególności wymagających logowania i później zrealizowania na przykład transakcji zakupu w sklepie internetowym. Wyłączenie ciasteczek nie powoduje natomiast braku możliwości przeglądania stron w większości witryn.
10. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
11. Należy zaznaczyć, że technologia Cookies jest wykorzystywana przez hakerów do infekowania komputerów i wprowadzania złośliwego oprogramowania. Technologia Cookies, która ma zapewnić prawidłową komunikację z serwerem strony jest w tym przypadku wykorzystywana niezgodnie ze swoim przeznaczeniem. Ochronę przed takim atakiem jak i też innymi formami prób hakerskich powinien zawsze stanowić przede wszystkim dobry program ochrony antywirusowej.
12. ADMINITRATOR może wykorzystać "cookies" w następujących mi.in. w nastęujących celach na odwiedzanej przez Państwa stronie:
- konfiguracji serwisu,
- zapamiętanie ustawień wybranych przez Użytkownika,
- zapamiętanie historii odwiedzonych stron w serwisie w celu rekomendacji treści,
- zapamiętywanie zawartości koszyka Użytkownika,
- zapamiętywanie rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.
- uwierzytelniania użytkownika w serwisie i zapewnienia sesji użytkownika w serwisie,
- optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych na stronie,
- dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika (np. rozdzielczość monitora) i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do parametrów monitora;
- świadczenia usług reklamowych – czyli dostosowania prezentowanych za pośrednictwem Serwisu reklam usług i produktów firm trzecich;
- zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności Serwisu.
13. ADMINISTRATOR usługi wykorzystuje Cookies Zewnętrzne w następujących celach:
prezentowania treści multimedialnych na stronach internetowych Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego:
vimeo.com [administrator cookies: Vimeo, LLC. z siedzibą w USA]
youtube.com [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA]
zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych:
Google Analytics [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA]
GemiusTraffic [administrator cookies: Gemius S.A. z siedzibą w WaRKzawie]
Google AdSense [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA]
14. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
15. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.